Masal Gibi ,Tiyatro Gibi ...



Selamlar ,

Olmadı kaçarız 'ın  sayfasında paylaşması ile keşfettim Gaye Su Akyol 'u . "Gaye Su Akyol, Tophane Rıhtım Stüdyosu'nda Tavşanlarıyla beraber zamansız bir performansa imza değil yumruklar atıyor diye bir başlık atmışlardı  tıkladım , dinledim , dinledim , dinledim ,dinledim  ...
Doyamadım , nasıl bir ses , bu nasıl bir tarz , hali , tavrı , melodiler bambaşka geldi açıkçası mest oldum .
 Merak edip araştırayım dedim tek öğrenebildiğim 85 doğumlu   antropologmuş  nevi şahsına münhasır bir kişilikmiş bu kadar bilgi toplayabildim sadece .

Dinledikçe kendimi bir masalda , izledikçe kendimi bir tiyatroda hissettim öyle güzel bir sesi var ki resmen insanı büyülüyor ...

Bu kadar birbirinin aynı tarzı olan insan varken bu tarz kişiler müzik yaptığında hiç bitmesin istiyorum , umarım hep böyle güzel müzik yapar umarım hem müzik yaparken mutlu olur ve mutlu olurken de bizi mutlu eder .

Bu aralar sıkça kendisini dinliyor ve müzik ile doyuyorum , en yakın zamanda konserine gitmeyi planlıyorum .

Bakalım siz de beğenecek misiniz ?


Sevgiyle kalın , hoşça kalın :)






0 yorum:

Yorum Gönder