Retrocuyum Retrocu

Tam bir retro hastasıyım nerede eski görsem elim gidiyor arkadaş :) Kadıköy'e her gittiğimde uğrak yerlerimden biri olan  The Company mağazasını bugün birazcık anlatmak istiyorum sizlere .

2 yıl önce tanıştım bu mağaza ile hala kopamıyorum . Benim gibi farklı şeyler seviyorsanız burası tam sizlik bir yer . Hediye düşünsem evime kendime bir şey almak istesem mutlaka bütçeme uygun farklı ürünler  bulabiliyorum hiç bir şey almasam bile orada dolaşıp göz atmaktan büyük keyif alıyorum .Herkesin kullanabileceği güncel ürünleri , modasız günlük giyecek ve yaşam eşyalarını bulabileceğiniz iki katlı sıcak sevimli gezilesi ve çıkılmak istenmeyesi bir mağazadır :)

Bahariye caddesinde Deriden ayakkabı mağazasının sokağına girdiğinizde solda hemen kendini belli eder .


İçeri ilk girdiğinizden itibaren zaman nasıl geçer anlamazsınız :)



İki katlı bir yer zaten yukarıdan aşağı inmek baya zamanımı alıyor yok yok okadar büyük değil raflarda çok takılı kalıyorum ben ondan :)

Merdivenlerde duvar saatleri resimler vardır inerken bile ayrı güzel şeyler ,Allah'ım hepsini alasım geliyor :)




Aşağıda daha çok mutfak ,banyo, aksesuar agırlıklı zaten ...


İşte bu rafı bugün gözüme kestirdim retro delisi olduğumdan sanırım eski wolksvagen minibüslere bayılırım ve yine tam benlik bir seri yapmışlar şimdilik sadece peçetelik ve baharatlık aldım ama diğer kalanları da en kısa sürede tamamlayacağım sanırım aklım fena kaldı :)

Aldığım baharatlık ama ben ona tuz koydum :)


Bu da aldığım peçetelik 


Şu anda onlara hayran hayran bakıyorum çok güzeller değil mi :) 

Hoşçakalın :)







0 yorum:

Yorum Gönder