Doğum ve bebek alışverişi nerede yapılır ?



Bugün malzeme almaya Eminönü'ne giderken Havuzlu Han'ın tarifi ile ilgili bir yazı hazırlamaya karar verdim şu anda uyguluyorum :)

Efenim Havuzlu Han bebek ve anne kıyafetleri, doğum öncesi doğum sonrası ,parti ve mevlüt malzemeleri gibi her şeyin en uygun fiyatlı bulabileceğiniz yerdir . Bilmeyenler var ise duyurmak istedim boşuna tonlarca paralar dökmeyiniz diye :)

Ben Bostancı'da oturduğumdan dolayı ilk önce Kadıköy'e geçtim .Kadıköy'den Eminönü vapuruna bindim 20 dk sürüyor , vapurda gidene kadar sizin yerinize de sıcak bir çay içtim :)


Çok güzeldir vapur keyfi bambaşkadır benim için illaki bir şey almama gerek yok deniz yolculuğu yapmak her zaman huzur, mutluluk vermiştir bana ..

Vapurdan indikten sonra kapalı çarşıya doğru yürümeniz gerekiyor . Kapalı çarşıya girmeden sağ tarafından girip Kuru kahveci Mehmet Efendi'nin oraya doğru yürümeniz gerekiyor .



Mehmet Efendi'nin soluna doğru devam eder sokak zaten , sola döndükten sonra hiç bir yere sapmadan dümdüz Deniz Bank 'ın oraya kadar yürümeniz gerekiyor .


Deniz Bank'ı gördükten sonra köşeden sağa yukarı doğru yürümeniz gerekiyor .









Sağa döndükten sonra karşınızda İş Bankası var oraya kadar yürüyün hemen İş Banka'sının sağında Havuzlu Han 'ın büyük kırmızı tabelasını göreceksiniz .




İçindeki mağaza adları bunlar 




Yaklaşık 7 katlı bir Han içerisinde bebek ve anneye dair ne ararsanız uygun fiyatlara bulabilirsiniz.





Umarım anneler ve bununla ilgili iş yapanlar var ise bir faydam dokunur .

Hoş çakalın :)











1 yorum:

  1. anlatım tarzınız gerçekten çok hoş resimli filan :) ancak bazen ürünleri internetten ucuza bulabiliyoruz. okuyan arkadaşlara belki faydamız olur diye alışveriş yaptığım ve memnun kaldığım bir siteyi paylaşayım istedim..

    iyi geceler arkadaşlar, sizler için görünce paylaşmadan edemedim. Kapı altı logo düşünen arkadaşlar varsa bu siteyi tavsiye edebilirim, güzel ürün..

    http://www.tacirim.net/ iyi bir site, sattıkları ürünün arkasında duruyorlar. tavsiye ederim, bebek ürünlerinde de baya bi çeşit var. bakmaya değer.

    YanıtlaSil