Uçan Kedi 'nin yeni sırt çantaları

Günaydınlar ,
çok bulutlu karanlıkta olsa bu Cumartesi  bir müzik ve bir kahveye bakar benim için kasvet :) Karnaval Radyo  nun her zevke uygun radyo kanalları var, benim bu hava da tercihim Joy Jazz 'dan yana oluyor ,tavsiye ederim kesinlikle .

Geçen hafta bu sırt çantalarını Sabancı Üniversitesi Offtown Festival için tasarlarım çok beğeni aldı  , o kadar sınırsız yapılabilir ki herkesin zevkine göre yazılabilir ama ben şimdilik designer ,engineer ,cat lover ,student olarak 4 adet ürettim .

Buradan baskı olarak görülebilir fakat el boyaması ile yaptım kendilerini , eğer farklı birşeyler yazdırmak isterseniz atolyeucankedi@gmail.com dan iletişime geçebilir yada benim tükkana tıklayabilirsiniz :)
Şimdiden 3 adet sipariş geldi Mühendis Kızımız , Forever Young , Rock Star olarak.Aşağıda sahiplerini bulmuş çantalar var belki gözatarsınız :)












Herkese güzel bir haftasonu diliyorum ,sevgilerimle ...

Burcu Eryürek
instagram/atolyeucankedi

0 yorum:

Yorum Gönder