Polimer Kil ile Üçgen Kolye Askısı Yapımı






Merhaba :)

Benim takılarım aşırı karışıp , kaybolduğu için düzenlemek için bu güzel askılıkları buldum .
Hem pratik hemde az bir bütçe ile yapabileceğimiz bir kendin yap projesi .

Kullanılacak Malzemeler :

Polimer Kil
Metal Askı ( kolye aksesuarcılarında , bauhouseda , nalburda bulabilirsiniz )
Duvar için çivi
Maket bıçağı yada kretuar 
Kalem 

Oklava

Nasıl Yapacağız ?
 
Adım 1: Polimer kili elimizin ısısı ile  yumuşatıcaz 

Adım 2:  1 parmak  kalınlığında bir tabaka kalınlığında siyah polimer kili oklava açacağız
Adım 3:  Sonra beyaz kili minik yuvarlaklar halinde siyah kilin üzerine gelişi güzel kondurup üzerinden oklava ile geçip birbirine geçmesini sağlayacağız 
Adım 4:  Bıçağımızı kullanarak üçgen şekiller yada ne şekil yapmak istiyorsak keseceğiz.
Adım 5: Üçgenlerin aşağı ortasına kancları takıyoruz
Adım 6: tepesine kalem yada asacağımız çivi ile delik açıyoruz. 
Adım 7: Kil ambalajının üzerinde yazan dereceye göre pişiriyoruz her markada farklı derece yazar 
Adım 8:  duvara bir çivi ile asıyoruz .


Ispydiy_trianglehooks_steps
Kaynak :http://ispydiy.com/



Herkese güzel bir hafta diliyorum .

Hoşça kalın :)

Burcu 

instagram /atolyeucankedi

0 yorum:

Yorum Gönder