Apartman Sohbetleri



Günaydınnlaaaar :)

1 yıl önce başlamışlar sanırım fakat ben ancak keşfedebildim ve izlemekten kendimi alamıyorum evet cidden alamıyorum :)
İlker Gümüşoluk çok güzel bir iş yapmış gerçekten tebrik etmek haddime değil belki ama süper gerçekten bayıldım  :) İnternet ortamı olduğundan mı , sanatçıların kendi alanlarından mı bilemem o kadar samimi bir sohbet ki onu açıp sanki yanlarındaymışım gibi izliyorum .
E reklam  tasası yok istediğini söyleyebiliyorlar ,sigarasını içip alkolden bahsedebiliyor, küfür edebiliyor , çok güzel ya aşırı samimi bence en doğal halleriyle olmuş bu röportajlar :)

Ben beğendiklerimden birkaçını koyacağım gerisini zaten merak edip siz izlemeye başlayacaksınız :)








favorim Aydın Boysan Tabiiki :)




İyi seyirler , hoşçakalın :)


Burcu 

İnstagram / atolyeucankedi
facebook / atolyeucankedi




0 yorum:

Yorum Gönder