Copic Ciao ile ilk buluşma

İnstagramda dolaşırken sevimli çizimleri görüp içten içten kıskanmaya başlamıştım :) Kafama koymuştum ben de çizmeliydim onlardan ... Kalemleri  araştırmaya başladım..



 ilk önce e-bay dan shanpie kalemleri sipariş verdim fakat 1.5 ay olmuştu beklemekten sıkılınca araştırmalarıma devam ettim Copic marka kalemleri keşfettim.Copic kalemler profesyonel ressamların kullandığı kalemlermiş meğersem :) Pahalı olmasına rağmen tercih sebebi çünkü güzel sebepleri var..
  • Kağıdı yırtmıyor.
  • Kalemin ucu başka renkler ile karışmıyor .
  • Çok fazla renk tonu mevcut güzel bir şekilde harmanlanabiliyor.
  • Bitince tekrar dolduruluyor (yanlız bu ciao için geçerli değil sanırsam ondan emin değilim ).
  • Bu kalemlerin 3 sene garantisi var .

Bostancı 'da oturduğumdan dolayı genellikle kalemlerimi Kadıköy'den Anka Sanat tan ya da Güven Sanat tan alırım . Anka 'da Copic Ciao tek satılmıyor malesef 5 li paket halinde satılıyor aslında daha uygun fakat benim istediğim renkler olmadığından dolayı Güven 'e gittim orada copiklerin tanesi 11.45 ti yanlış hatırlamıyorsam . Eğer numaraları bilmiyorsanız benim gibi çok fazla tonu olduğundan karışabilir oradan bir arkadaştan yardım almanızı tavsiye ederim ve gidebiliyorsanız hafta içi gidin çünkü hafta sonu kalabalıktan yardımcı olacak birilerini bulmanız çok zor oluyor.
Kağıt olarakta aynı marka olsun diye yine Copic Marker Pad A4 aldım 50 yaprak 16.50 tl .
Yaklaşık 1 saat 30 dakika orada kalmışım kalemleri seçerken kendimi kaybettim sanırım :)



Eve gelip çizip boyamaya başladım ilk olarak Kitap severler için birşey çiziyim dedim :)


Sonra kız kardeşime baktım ve elinde sürekli telefon Adapazarı-İstanbul-Tekirdağ mekik dokuyan öğrenci şahsiyet hadi onu çizeyim dedim ..



Doymadım bir türlü kalemler o kadar güzel ki çizdikçe çiziyor boyadıkça boyayasım geliyor:) Benden 16 yaş küçük bir veled kardeşim var oyun delisi beni neden çizmedin diye suratını sallandırınca onu çizdim 


Sonra baktım düğün albümüm bana bakıyor sen gel hele bi dedim bizi çizdim :)




Tabiiki bunlarla kalmadım daha devam ettim ama onları farklı bir postta anlatacağım , şimdilik hoşça kalın :)














0 yorum:

Yorum Gönder